Friday, May 8, 2009

Selamat Hari Ibu




Hari ibu jatuh pada 10 Mei setiap tahun. Pada kesempatan ini, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan 'SELAMAT HARI IBU' buat mama, tanpa mama pastinya saya tidak menjadi seperti apa saya pada hari ini. Mamalah yang sanggup menunggu saya seharian di sekolah masa sekolah rendah dulu. Walau pernah dipukul olehmu, saya ikhlaskan itu kerana pukulan itu tandanya mama sayangkan saya. Tanpa mama pasti saya tak akan melangkah ke menara gading. Jerih payah menjaga saya yang rasanya nakal juga masa kecil kan tapi mama sabar menjaga ku...Doaku moga mama diberi kesihatan dan dipanjangkan umur. Bagaimanapun kamu saya sangat menyayangimu mamaku Hajah Jeniah Binti Ali...Buat ibu mertuaku di Bandung Anar Yuhanah selamat hari ibu..sama juga moga ibu sehat dan bahagia selalu...amin...SELAMAT HARI IBU...juga buat Kakak tersayang Dang Norintan dan adikku (musuhku juga) Norlizah Matshah...saya sayang kamu...jadi ibu yang baik dan isteri solehah ya..amin

No comments:

Post a Comment

Sesuatu Yang Paling Jauh Dari Kita adalah Masa Lalu, Bagaimanapun Kita, Apapun Kendaraan Kita, Kita tetap tidak akan bisa kembali ke masa lalu, Maka jagalah hari ini dan hari - harimu yang akan datang.

In Sya Allah

 25 Mac 2024 (14 Ramadan)