Friday, May 8, 2009

Met Ultah Sayang....



November 1992 mengenali mu...sudah 17 tahun bersama dalam suka dan duka..pengorbanan meninggalkan tanah airmu dan keluarga amat saya hargai dan pasti saya akan jaga itu. Walau kadangkala cuek tapi sayang saya sama kamu tidak pernah berubah, malah lebih rasanya walau kadangkala 'bencinta' seperti lagu Faizal Tahir, rasa benci dan sayang silih berganti namun itu lumrah dalam rumah tangga. Harapan kita moga Allah s.w.t menjauhi perkara buruk dalam hubungan kita. Kamu, Eka, Iman, Arick dan Aidan adalah 'anugerah terindah' yang saya miliki. Kamu menjadikan saya kuat, kamu menjaga dan melayan saya dengan baik, bersabar dengan karenah saya dan buah hati kita. Malahan amat baik menjaga hati orang tua saya. Hanya Tuhan yang mampu membalasnya. Percaya saya pasti tidak akan mensia-siakan kasih sayang ini. Esok 9 Mei 2009 adalah hari ulang tahunmu Dan 10 Mei 2009 adalah Hari Ibu. Pada kesempatan ini saya mengambil kesempatan mengucapkan SELAMAT ULANG TAHUN dan SELAMAT HARI IBU. Terima kasih kerana menyayangiku...Kamu adalah 'ISTERIKU YANG SOLEHAH'....amin...Selamat Ulang Tahun Sayangggggg...

No comments:

Post a Comment

Sesuatu Yang Paling Jauh Dari Kita adalah Masa Lalu, Bagaimanapun Kita, Apapun Kendaraan Kita, Kita tetap tidak akan bisa kembali ke masa lalu, Maka jagalah hari ini dan hari - harimu yang akan datang.

In Sya Allah

 25 Mac 2024 (14 Ramadan)