Wednesday, July 5, 2023

Something Is Missing

 

Aku okey. Aku cuma rindukan dia. Terlalu! 
Saat ini semua tentang dia bergentayangan di minda. Membahagiakan.

Maka kalau itu namanya kebahagiaan, jangan pernah engkau suruh aku lupakan.
Biarlah engkau kata aku gila kerana bahagia dengan bayangan. 
Biarlah engkau kata aku berdosa kerana hidup dalam kenangan. Biar!

Itu kebahagian aku dan aku tidak meributkan orang lain. Aku masih tersenyum baik-baik saja.
Aku masih mampu bangun, mandi, masih boleh makan walau tak ada selera dan masih boleh bekerja.

Cuma satu... aku rindukan dia. Benar-benar rindu. Dan rindu itulah buat aku bahagia walau kadang sakit menusuk di dada. Maka biarkan saja aku begini. Jangan engkau persoalkan apa-apa lagi!

No comments:

Post a Comment

Sesuatu Yang Paling Jauh Dari Kita adalah Masa Lalu, Bagaimanapun Kita, Apapun Kendaraan Kita, Kita tetap tidak akan bisa kembali ke masa lalu, Maka jagalah hari ini dan hari - harimu yang akan datang.

In Sya Allah

 25 Mac 2024 (14 Ramadan)