Friday, May 29, 2009

MU 0 - BARCA 2



Kringgggggg my handphone mengejutkan aku dari tidur. Jam 2.40 pagi. UEFA Champion League pulak...bangun then trus on TV...Nasib baik baru main...pakai jersy putih pula Man United pasti 'Setan Merah' tak boleh bantu ni..bisik hati ku...nah..main pula Ferdinand..belum fit betul ni beliau, kenapa main,aik CR7 free kick kena save pula then CR7 lagi atukui tersasar pula..Goooool pula oleh Samuel Etoo...nah sure kalah ni...sms dari adik aku..nah kan apa ku bilang kalah MU ni...aku terus capai Lap Top ku then on9 ler sambil cek my email sambil layan game...MU main tak seperti selalu..Alex Ferguson salah percaturan bisik hati ku, Rehat...aku harap lepas ni Sir Alex tukar formasi 4.3.3. Tevez masuk dalam hati aku kesian gak Tevez next season pindah ke Liverpool then CR7 ke Real Madrid. Aku dah rasakan MU tak akan menang game ini dah gooooool lagi oleh Messi confirm MU kalah...tapi deserve juga lah coz Barca main bagus memang patut menang. After trophy n melihat kesedihan pemain MU yang selama ini mengembirakan ku aku terus mandi coz nak kerja lah...sampai di ofis ada pula arahan kena ke Wisma Muis tuk perhimpunan bulanan with Pengarah. So aku n 2 my penyelia En. Susin dan Y.M Raja Iza ke sana. Ok juga ceramah kali ini cuma ceramah tu aku dah dengar so kurang "seru"lah..tapi my positif side cakap just for ingatan balik...ya betul gak...balik ofis singgah kejap for Lunch di Equity cafe...tunggu my Brother tapi tau gak dia ni if janji tak brapa boleh pakai...so balik ofis ke surau dan continue buat KMK. Got sms from my very cute exstudent Nina...what! dia hilang my number n got new one from Doreen (Ckg)...patutlah my sms on 25 Mac 2009 dia jwb TQ saja..rupanya dia tak tau from who...so aku call dia...suara tu..still macam dulu...very friendly n kind...proud gak coz she still remember me...since jadi cikgu ni...jarang best n student pintar ni ingat guru dia...yang jajal tu sure if jumpa macam kawan pula..but diz person i think will ingat aku lah sampai bila-bila...i hope so...my wish 'moga dia berjaya dalam pelajaran, hidup dan sukses selalu'...then surf la domain yang diberi oleh Nina ni n wah great picture...aik nak jadi jurugambar ke dia ni...bisik hatiku...jauh daripada gambar-gambar yang aku ambil with my handphone...rasanya if i ada camera canggih..boleh fight lah...ceh....

1 comment:

  1. ckguuuu...haha.. thanx for the writing!! i wont forget u sampai bila2..! mesti la ingat.. now jd busy man sdh kan..kalo ada ksempatan nti jom la hangout.. men boling dgn ckgu marious..hehe..sori terhilangkan number.. pasni xkan hilang lg..promise!

    LISTEN WORLD.. my very sweet and awesome CIKGU SUHAIMI is among the best teachers on planet!!
    he is so nice n a very caring teacher/brother/friend..hehe.. SELAMAT HARI GURU..

    ur x-student
    NINA IRSYANIZAH RASKAN
    UNIVERSITI TEKNOLOGI PETRONAS.

    ReplyDelete

Sesuatu Yang Paling Jauh Dari Kita adalah Masa Lalu, Bagaimanapun Kita, Apapun Kendaraan Kita, Kita tetap tidak akan bisa kembali ke masa lalu, Maka jagalah hari ini dan hari - harimu yang akan datang.

In Sya Allah

 25 Mac 2024 (14 Ramadan)