Friday, September 13, 2024

Nota buat Aku

"Jika seseorang bersedia membelanjakan atau memberi mu wang untuk kau gunakan. Tidakpeduli apa hubunganmu dengannya. 

Itu bukan kerana dia banyak wang atau bodoh, tetapi pada saat itu dia berfikir bahawa kamu lebih penting daripada wang tersebut"
 

Aku tidak kaya, gajiku tidaklah sebesar mana

tapi aku tahu aku bertanggung-jawab atas jalan yang telah aku pilih.

Bagaimanapun caranya akan aku usahakan.

Aku cuma mohon

langitkan doa untuk ku

agar sihat dan mampu mencari rezeki itu


No comments:

Post a Comment

Sesuatu Yang Paling Jauh Dari Kita adalah Masa Lalu, Bagaimanapun Kita, Apapun Kendaraan Kita, Kita tetap tidak akan bisa kembali ke masa lalu, Maka jagalah hari ini dan hari - harimu yang akan datang.

Nota buat Aku

"Jika seseorang bersedia membelanjakan atau memberi mu wang untuk kau gunakan. Tidakpeduli apa hubunganmu dengannya.  Itu bukan kerana ...