Friday, June 19, 2009

Kursus Bina Item Ekonomi Tingkatan 6


Pengalaman mengurus Majlis Konvokesyen dan menghadiri kursus banyak membantu. Pengalaman itu aku gunakan untuk mengurus kursus guru Ekonomi. Kursus bermula 16 - 19 Jun 2009. Alhamdulillah berjalan lancar berkat bantuan my penyelia dan my urusetia. Walau ada sedikit kekecewaan tidak dapat mendatangkan penceramah dari Semenanjung atas karenah birokasi namun kursus tetap berjalan lancar tanpa karenah daripada peserta. Aku sempat berkenalan hampir ke semua peserta dengan pelbagai gaya. Namun jauh disudut hati, aku kagum dengan komitmen mereka untuk membantu anak bangsaku di Sabah. Suasana yang mesra antara aku dengan mereka pasti akan menjadi kenangan yang indah. Moga kita akan bertemu lagi di kursus yang akan datang. Aku telah mengambil keputusan yang tepat untuk tidak hadir ke mesyuarat penyelaras tingkatan enam di Langkawi pada 17-19 Jun (aku menghantar wakil one of my penyelia) kerana aku mendapat teman-teman baru di seluruh Sabah. Hotel Beverly yang ku pilih juga tidak mengecewakan. Sempat berkenalan dengan Yunus Alif dan Ahmad Yusof dari Proton FC dan bersembang pasal bola sepak Malaysia....Insyallah teman-teman semua sampai jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment

Sesuatu Yang Paling Jauh Dari Kita adalah Masa Lalu, Bagaimanapun Kita, Apapun Kendaraan Kita, Kita tetap tidak akan bisa kembali ke masa lalu, Maka jagalah hari ini dan hari - harimu yang akan datang.

In Sya Allah

 25 Mac 2024 (14 Ramadan)