Sunday, March 8, 2009

MU terus unggul atasi Fulham 4-0


Man United menang lagi dalam saingan piala FA mengatasi Fulham. Meski turun tanpa kelibat CR7 dan Berbatov, yang pastinya direhatkan menjelang aksi menentang Inter Milan dalam saingan Champion League dan Liverpool dalam aksi liga.Dua gol dari Tevez, masing-masing satu oleh Rooney dan Park Ji Sung membawa Red Devil ke separuh akhir. Kejayaan ini semakin mendekatkan MU dengan satu lagi koleksi piala. Glory glory Man United.
Crita sikit pasal berita kat TV, caberawit sampai naik muak tengok + dengar berita politik tanah air yang tak abis-abisnya.Kemelut di Perak, PPSMI dan macam2 lagi isu yang entah apa-apa sampai berdemonstrasi...sudah-sudahlah tu..di Perak tu senang saja bubar then pilihanraya biar rakyat Perak tentukan. PPSMI tu serah jer kat KPM buat keputusan, kes Kuhan/Kugan ke tu...penjenayah bah itu..ngamlah ditembak senang kerja polis...aik terlebih bah sudah aku ni...

No comments:

Post a Comment

Sesuatu Yang Paling Jauh Dari Kita adalah Masa Lalu, Bagaimanapun Kita, Apapun Kendaraan Kita, Kita tetap tidak akan bisa kembali ke masa lalu, Maka jagalah hari ini dan hari - harimu yang akan datang.

In Sya Allah

 25 Mac 2024 (14 Ramadan)